

Please check the admission method.
入場券を購入される方
日時指定・事前決済のWEB入場券をご購入ください。
① Aso view! Purchase a WEB admission ticket with a specified date and time on the site.

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It cannot be changed, canceled or refunded on the day of use.
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Asoview membership registration is required at the time of purchase.
②メールで届いたWEB入場券を、ご指定の日時に入口スタッフへ提示。

③ Proceed to the hall and present the QR code to the staff at the entrance gate on the 1st floor.

payment method
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Prepaid by credit or PayPay
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Deferred payment with Paidy
(Convenience payment, bank transfer, account transfer)
・割引サービスをご利用の方
・アソビュー!以外の前売券、引換券をお持ちの方
・年間パスポートを購入、更新、再発行する方
Please take a 0 yen WEB numbered ticket.
① Aso view! Obtain a WEB numbered ticket (0 yen) with a specified date and time on the site.

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To use it, you need to register as a member of Aso View.
②メールで届いたWEB整理券を、ご指定日時に入口スタッフへ提示。

③ Purchase and redeem various tickets at the Ticket Booth.
Direct in-tickets go directly to the entrance gate.

FAQ
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Q.
日時指定チケットは子どもでも必要ですか?
A.
Required from 4 years old or older to purchase an admission ticket.
No numbered ticket is required for children under 3 years old. -
Q.
年間パスポートを持っているのですが日時指定チケットは必要ですか?
A.
有効期限内の年間パスポートをお持ちの方は、日時指定チケットが不要となります。
入口付近のスタッフに年間パスポートをご提示ください。
※年間パスポートの購入・更新・再発行をされる方はWEB整理券が必要となります。 -
Q.
表示画面のスクリーンショットで日時指定チケットを提示しても良いですか?
A.
スクリーンショットでの提示は、正常にチケットの読み込みができないため、ご遠慮ください。
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Q.
クレジットカード・PayPay以外に、WEB入場券の支払い方法はありますか?
A.
「あと払い(ペイディ)」をご利用いただくと、コンビニ払い・銀行振込・口座振替が
お選びいただけます。 -
Q.
日時指定チケットは、指定時間からいつまでに入場すればよいですか?
A.
15分以内にご入場をお願いいたします。
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Q.
年間パスポートを購入(または更新)してから水族館に入りたいのですが、
日時指定チケットは必要ですか?A.
0円のWEB整理券が必要となります。
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Q.
高輪・品川エリアのプリンスホテルに宿泊していますが、日時指定チケットは必要ですか?
A.
It will be unnecessary.
* Valid only on the day of check-in and check-out. -
Q.
再入場したいのですが、日時指定チケットは必要ですか?
A.
不要となります。当日、ご購入いただいた入場券をスタッフにご提示ください。
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Q.
手帳(身体障害者手帳、療育手帳、精神障害者療育手帳など)を持っていますが日時指定チケットは必要ですか?
A.
お手帳をお持ちのご本人さまと同じグループの皆さまは不要となります。お近くのスタッフへお手帳をご提示ください。
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Q.
団体利用も日時指定チケットは必要ですか?
A.
It is not required for group use reserved in advance.
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Q.
日時指定チケットをとったのですが、確認メールが届きません。予約はできていますか?
A.
If you do not receive the confirmation email, your reservation has not been completed.
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Please make sure that your registered email address is correct.
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Please check if the confirmation email has been received in the junk email folder.
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Please allow us to receive the @ asoview.com domain in your email settings.
以上の対応でも確認メールが届かない場合は、アソビュー窓口(050-3116-8146)までお問い合わせください。
(受付時間10:00A.M.~7:00P.M.) -
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Q.
インターネット環境がなく日時指定チケットがとれないのですが他に方法はありますか?
A.
From the opening time, numbered tickets for the day will be distributed at the entrance of Maxell Aqua Park Shinagawa.
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The number of distributions is limited.
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Distribution may not be possible depending on the congestion situation.